evo malo informacija o club penguinu najnovije novosti

Evo je super cool TRACKER

Play Club penguin

O nama

Moja fotografija
Zagreb, Hrvatska, Croatia
Unknown

subota, 23. listopada 2010.

evo ćuo sma na einsteinovom blogu da je einstein rekao da nije dekoracija bila dobra e ja se ne slažem s time club penguin je einsteinu donio novi rekvizit kapu(rođendansku što će mu više a još je i ne-member kako netko može biti tako nezahvalan!
meni je dekoracija bila super jako dobra samo ne kužim kako su pingvini imali one zelene balone i žute i narančaste nisu mi htjeli reći,ali dobro to nije nikakvi problem ja sam sretan na ovaj rođendan club penguin-a i nije bilo bojega zato moram poručiti club penguin-u hvala ti na takvom super iznenađenju!evo kako meni paše biti na ovom rođendanu smiješno sam se obukao ali tako loše već nije i sada ću reći popularnost hrvatskih blogera u zadnjih tjedan dana prvi je CP NOVOSTI I CHEATOVI izvrsni blog sa puno informacija ćista petica ja mogu i reći šestica!hahahah!onda ide drugi je ton16753isto jako dobar i izvrstan ali bi još s tim informacijama mogao biti boljii ali isto dobra petica treći sam ja ja sam bez da sam nekome govorio dobio dva posjeta iz amerike i jedan iz velike britanije i 12 iz hrvatske ajmo reći da sam dobar jer sam vam zabavni blog napravio!slaba petica za mene!onda sada idu malo manje dobri a to je mr einstein4 koji je totalno propao htio je privući pozornost time da je rekao da će rijeđe pisati postove nije mu baš pomoglo na svim hrvatskim catovima se govori da je mr einstein4 propao i da je kutija pijeska zato jer prvo ima jako malo postova zadnjih mjesec dana sam tri onda nije dovoljno dobar dizajn moram reći i gotovo svaki bloger pogleda blog i kaže ovu rečenicu "ma kaj je ovo" to sam skužio zato vam preporučam rađe idite na cp novosti i cheatovi i na ton-a 16753 linkovi su clubpenguinvijestiicheatovi.blogspot.com i na ton16753.blogspot.com nadam se da će te i mene dovoljno redovito posjetiti i još nešto mr einstein4 je rekao da neće postove više tako puno neće pisati zato jer je škola počela to nije istina ja idem s njime u razred i mogu raditi 40 postova na 5 dana što je jako puno kako netko može takvim načinom privuči pažnju!zzzzzzz oprostite što sam vas zaustavio sa ovako dugim postom oprostite zbilja evo želim vam lijepu noć i novi sretni dan!



vaš bobosmrad3:)!!!

1 komentar:

  1. -.-.Pogledaj kako je cp izgledao prije godinu dana,bilo je više dekoracije...

    OdgovoriIzbriši