evo malo informacija o club penguinu najnovije novosti

Evo je super cool TRACKER

Play Club penguin

O nama

Moja fotografija
Zagreb, Hrvatska, Croatia
Unknown

utorak, 12. listopada 2010.

Evo ovo hoću reći samo da je Ecirieco to krivo shvatio on je mislio da sam se pridružio ACP-u to je šala i naravno da je šala da mislim da su METAL WARRIORSI I CP VIKINZI GLUPI ali nebi smjeli opet tako jako biti protiv ACP-a!ja naravno navijam za klondike a klondike će pripadati onome koj pobijedi borbu za klondike pa zato ecirieco1 bolje da makneš onaj post da sam u gadnoj nevolji inače neću maknuti stranicu na kojoj piše da sam za ACP!


ACP forever ili Metal Warriors i Cp vikinzi forever to ti odlučuješ izbriši post ili ga ostavi ali ja naravno mogu uvijek ACP preokrenuti protiv tebe ECIRIECO1!!!


Vaš blogger,Bobo Smrad3!

Wadle on!

2 komentara:

  1. O.K, O.K., evo, skinut ću ono s bloga. Čuvaj se. Svejedno, napravili smo ja i Pahi pingvina da otkrijemo sve tajne i bitke ACP-a!!!!

    OdgovoriIzbriši