evo malo informacija o club penguinu najnovije novosti

Evo je super cool TRACKER

Play Club penguin

O nama

Moja fotografija
Zagreb, Hrvatska, Croatia
Unknown

četvrtak, 14. listopada 2010.

Party!!!

Evo došlo je i vrijeme da imam party a party će se održati u nedjelju 17.10.2010. u 20:00 taj party će se održati u serveru klondike kod ice berga pa onda ćemo ići u dojo tamo ćemo se malo poigrati card jitsu pazite se ja sam dobar i još ćemo ići igrati sled racing pa onda u moj igllo a oni koji mi još nisu prijatelji oni će moći postati moj buddy tijekom partyja!


Here there is time to have a party and the party will be held on Sunday 17.10.2010. at 20:00 the party will be held on the server Klondike Ice Berg, and then we'll go to the dojo there will be little to play card jitsu make sure I'm good and we will go play sled racing and then into my igllo and those who we are not the friends they will be able to become my buddy during the party!
prevedeno na google translate-u nemojte se rugati molim vas


Vaš Bobo Smrad3 molim vas da svi reklamiraju ovu pozivnicu na svoje blogove želim da mi party bude najveći party od mojih partyja ajde molim vas!

Nema komentara:

Objavi komentar